.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنرانی امام جمعه چالوس در مراسم عزاداری ایرانیان مقیم پرتغال

 تسنیم: با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری مراسم عزاداری شب تاسوعا در حسینیه ایرانیان شهر لیسبون کشور پرتغال برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، به نقل از دفتر امام جمعه این شهرستان  این مراسم که با مداحی رضوی‌فر همراه بود، ایرانیان مقیم کشور پرتغال به عزاداری پرداخت.

ایرانیان مقیم شهر لیسبون پرتغال پرشورتر از شب‌های گذشته در این مراسم حضور یافته تا ارادت خود را به خاندان امامت و نبوت نشان دهند.

امام جمعه چالوس در این مراسم گفت: در مراسم عزاداری امام حسین (ع) کل مسلمانان جهان شرکت کرده و همه به مظلومیت حسین (ع) و یارانش گریان هستند.

محمدمهدی راشدی نوری بیان کرد: واقعه عاشورا درس بزرگی برای مسلمانان است و همه ما باید اهداف نهضت عاشورا را مرور کنیم و به مهمترین هدف آن که امر به معروف و نهی از منکر بود، عمل کنیم.

وی افزود: ایرانیان همواره ارادت ویژه‌ای نسبت به ائمه معصومین داشته و شاهدی هستیم در سراسر جهان ایرانیان به صورت منظم به عزاداری ماه محرم می‌پردازند.

راشدی نوری تاکید کرد: عزاداری ایرانیان مقیم کشورهای دیگر خود نوعی انتقال فرهنگ اسلامی است که بر دوستداران ائمه معصومین می‌افزاید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 آبان 1392
حاج آقا التماس دعا... حتما رفتی برای ارشاد بلاد کفر
چالوس-افضل نعیمایی عالی 22 آبان 1392
بابا ایول به امام جمعه شهرمون .کارش درسته/// اسلام حد ومرز نداره
ایام شهادت آقا امام حسین (ع)تسلیت.
نا شناس 23 آبان 1392
چرا امام جمعه چالوس با پول بیت المال برود پرتغال ؟ما در شهر چالوس هزاران مشکل داریم که به خاطر نبود بودجه لاینحل مونده اونوقت ایشان با پول بیت المال میروند خارج ؟مگر عزاداری در شهر چالوس چه ایرادی داشت؟
همشهری 25 آبان 1392
آقای که ندونسته حرف میزنی نهضت عاشورا مختص به یکجا نیست . ایشون از پول بیت المال نرفته . به دعوت از اون کشور رفته .. پس هزینه تو رو برنداشته که شاکی میشی... یادت باشه امام حسین برای مردم دنیاست و نهضتش جهانیه نه واسه شهرو دیار خودت..
حسینی 25 آبان 1392
السلام علیک یا اباعبد ا.. الحسین(ع)

باعث افتخار ماست که امام جمعه شهرما رو دعوت کردن..درود بر حاج آقا راشدی نوری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.